loading...
لاینیها - مرجع آندروید
مدیر بازدید : 207 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (1)

فروش ویژه مجموعه آموزش برنامه نویسی اندروید



مجموعه بزرگ آموزشی برنامه نویسی و ساخت نرم افزار و بازی آندروید به زبان فارسی برای اولین بار در ایران "سطح مقدماتی تا پیشرفته". از همین امروز برنامه نویس بازی و نرم افزار اندروید شوید!
ما در این مجموعه ی آموزشی نگاه گسترده ای به ساختار برنامه های اندرویدی و روش طراحی آن ها خواهیم پرداخت. در این مجموعه نحوه ی طراحی برنامه های اندرویدی با موبایل و تبلت را در سطح مناسبی یاد خواهید گرفت، در بخش های ابتدایی محیط برنامه نویسی اندروید را قدم به قدم آماده خواهیم کرد و در مراحل بعد، طراحی رابط کاربری، کار با پایگاه داده، دریافت اطلاعات از شتاب سنج گوشی و دیگر سنسور ها و در نهایت انتشار آن در مارکت های ایرانی و خارجی را به شما آموزش خواهیم داد.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 18800 تومان

مدیر بازدید : 125 جمعه 08 اسفند 1393 نظرات (0)

حسین راغفر استاد دانشگاه و اقتصاددان حداکثر ۴۰ درصد مردم کشور را مستحق دریافت یارانه نقدی دانست و گفت: محاسبات نشان دهنده آن است که ۶۰ درصد از افراد جامعه باید از لیست یارانه بگیران حذف شوند.

 

مدیر بازدید : 259 جمعه 08 اسفند 1393 نظرات (0)
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت؛
پرداخت وام ۲۰ میلیونی با کارمزد ۲ درصد در بانک رسالت
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ۲۰ میلیون تومانی با کارمزد دو درصد خبر داد.
مدیر بازدید : 250 جمعه 08 اسفند 1393 نظرات (0)

 

هافبک جدید تیم فوتبال تیان‌جین چین آرزوهای‌زیادی در سر دارد. او که در جام ملت‌های آسیا با پیراهن تیم ملی خوش درخشید، حالا سودای حضور در فوتبال اروپا را در سر می‌پروراند به همین دلیل تصمیم گرفته از ایران خارج شود تا بیشتر دیده شود و به آرزوهایش برسد.

 

مدیر بازدید : 132 جمعه 08 اسفند 1393 نظرات (0)

به گزارش لاینیها، مایکل فلپس شناگر مشهور آمریکایی و پر افتخا‌رترین ورزشکار تمام ادوار المپیک جهان به تازگی با همسر آینده‌اش که یک مدل آمریکایی است نامزد کرده است و به زودی ازدواج می‌کند.

گفتنی است: مایکل فلپس پر افتخار‌ترین ورزشکار المپیک است و 22 مدال المپیک را در کارنامه افتخارات خود به همراه دارد. 
منبع : yjc
مدیر بازدید : 153 جمعه 08 اسفند 1393 نظرات (0)
دیدار دوستانه استقلال با آلومینیوم اراک
فریدون زندی بازیکن استقلال شد/ عمران‌زاده اخراج شد
استقلال در دیداری دوستانه مقابل آلومینیوم اراک متوقف شد.
مدیر بازدید : 129 جمعه 08 اسفند 1393 نظرات (0)

به اتهام ارسال اطلاعات جنگنده «اف-35»؛

اف‌بی‌آی: جاسوس ایران بالأخره اعتراف کرد!
منابع رسانه‎ای پیش‎تر از فشار پلیس فدرال آمریکا (FBI) به نامبرده برای پذیرش اتهام فوق خبر داده بودند.
 
 
مدیر بازدید : 95 جمعه 08 اسفند 1393 نظرات (0)

مرضیه افخم درباره‌ی سفر محمود احمدی‌نژاد به ترکیه و اقدامات وزارت خارجه در این باره گفت: سفر آقای احمدی‌نژاد کاملا شخصی است و هماهنگی از سوی وزارت خارجه به عمل نیامده است.

 

به گزارش لاینیها به نقل از ایسنا، سخنگوی وزارت خارجه درباره‌ی سفر محمود احمدی‌نژاد به ترکیه گفت: سفر آقای احمدی‌نژاد کاملا شخصی بوده است.

مرضیه افخم درباره‌ی سفر محمود احمدی‌نژاد به ترکیه و اقدامات وزارت خارجه در این باره گفت: سفر آقای احمدی‌نژاد کاملا شخصی است و هماهنگی از سوی وزارت خارجه به عمل نیامده است.

محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور پیشین امروز (پنج‌شنبه) برای شرکت در مراسم گرامیداشت نجم‌الدین اربکان از شخصیت‌های ترکیه به استانبول رفت.

بر اساس گزارش رسانه‌ها گفته می‌شود که این سفر به دعوت فرزند اربکان و رئیس بنیاد اربکان انجام می‌شود.

 

مدیر بازدید : 111 جمعه 08 اسفند 1393 نظرات (0)

راساس یک گرای اطلاعاتی نیروهای عراقی در همراهی با چند جنگنده آمریکایی به محلی که گفته شده محل اختفای ابوبکر البغدادی است، حمله برده‌اند.

شبکه تلویزیونی العربیه الحدث در خبری فوری از انتقال ابوبکر البغدادی به شهر القائم در استان الانبار عراق خبر داد. این شبکه افزود: ضد هوایی‌های داعش جنگنده های ائتلاف آمریکایی را هدف قرار دادند. لحظاتی بعد این شبکه در خبری فوری از مشارکت جنگنده‌های عراقی در حمله به شهر القائم در استان الانبار خبر داد. طبق اعلام این شبکه، منابع اطلاعاتی عراقی مکان پنهان شدن سرکرده‌های داعش را به نیروهای ائتلاف نشان داده‌اند.

پس از این اعلام، شبکه تلویزیونی العربیه در خبری فوری دیگری گزارش داد که قبل از حمله جنگنده‌های ائتلاف به شهر القائم، ابوبکر البغدادی در این شهر حضور داشته است. به گفته این رسانه، گویا حملات هوایی ائتلاف آمریکایی تا حدی بر اساس دسترسی‌های اطلاعاتی بوده و خبرهای جدید دیگری در پس این حملات وجود دارد.
منبع: واحد مرکزی خبر

مدیر بازدید : 101 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (1)

بازی Clash of Clans بی شک یکی از محبوب ترین بازی های اندروید می باشد، چرا که امتیاز ۴٫۸ از ۵ را در مارکت به خود اختصاص داده است. در این بازی شما باید از سرزمین خود دفاع کنید. برای اینکار باید یک لشکر تشکیل دهید. البته برای تشکیل لشکر و سپاه خود به سرباز نیاز دارید. برای بدست آوردن سرباز به جمعیت، برای داشتن جمعیت به غذا و … نیاز دارید. این یک چرخه ای است که شما باید به خوبی و به موقع آن را هدایت کنید. شما در جریان بازی می توانید به قبیله های دیگر حمله کرده و سرزمین خود را گسترش دهید. این بازی دارای گرافیک بالا، صداگذاری های جذاب و گیم پلی بسیار روان می باشد. این بازی آنلاین می باشد. در نسخه جدید بازی، آیتم های مربوط به جشن هالووین حذف شده اند و بازی به حالت نرمال خود بازگشته است.

مدیر بازدید : 107 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0)

شاید در نگاه اول به این گوشی موبایل به فکر این بیفتید که این دستگاه موبایل یک دستگاه ساده و پیش پا افتاده است و در حد کیفیت گوشی های موبایل قدیمی در آن نهفته است. تجربه نشان داده است که کمپانی ها همواره برای بزرگ شدن و افزایش فروش و افزایش معروفیتشان می بایست در راهی قدم بردارند که با دیگر کمپانی ها متمایز باشد. شرکت سونیم که کمتر نامی از آن در این حیطه شنیده شده است در اقدامی جدید و نو، قصد شروع پروژه ای را دارد که بسیار به درد افراد مهاجر می خورد. اگر از آن دسته افرادی هستید که به مسافرت به مناطق دور افتاده با آب و هوای غیر قابل پیش بینی علاقه دارید، حتما گوشی ضد حرارت Sonim XP7 را یک بار امتحان کنید. کمپانی بزرگی به نام سونیم در حال طراحی گوشی موبایلی می باشد که در برابر شرایط آب و هوایی مقاوم است. منظور از مقاوم بودن در شرایط آب و هوایی این است که اگر افراد در شرایط نا مساعد قرار گیرند که به طور مثال لیز خوردن گوشی موبایل از دستشان باعث افتادن گوشی در آب یا آتش شود گوشی ضد حرارت Sonim XP7 مقاومت خود را تا حد بسیار زیادی نشان خواهد داد، گوشی ضد حرارت Sonim XP7 مخصوص افرادی طراحی شده است که در شرایط آب و هوایی ای زندگی می کنند که در آن، هوای محیط یا خیلی سرد است یا خیلی گرم. از این لحاظ نوع طراحی در گوشی ضد حرارت Sonim XP7 به گونه ای بوده که اثر این شرایط آب و هوایی بر آن ناچیز خواهد بود یا اصلا به طور کلی اثری نخواهد داشت. گوشی ضد حرارت Sonim XP7 در ابعاد ۸/۲۰ در ۱/۷۲ در ۱۳۷ میلی‏ متر طراحی گردیده است، همچنین وزن این گوشی موبایل ۲۹۰ گرم می باشد که دارای وزنی متعادل با توجه به خاصیتش است.

مدیر بازدید : 255 شنبه 20 دی 1393 نظرات (0)

حتما شنیدید که در دنیای مجازی اینترنت به هیچ چیزی نباید اطمینان کرد، در این مطلب شما تصویر زنی را مشاهده می کنید که زیبا به نظر میرسد اما چهره واقعی او کاملا متفاوت با چیزیست که تصور می‌کنید، در حقیقت با دیدن این تصاویر به قدرت آرایش و گریم پی می‌برید.

مدیر بازدید : 184 شنبه 20 دی 1393 نظرات (0)

دو دانشجوی کالج به جرم برهنگی در ملاء عام و داشتن رابطه در ساختمان دادگستری فدرال دستگیر شدند.دانشجویان دانشگاه فلوریدا به نام های جرد داچ ۲۱ ساله و مایا مانسئور ۲۳ ساله از نرده ای ۲ متری در حومه ی شهر جکسونویل بالا رفته و روی یک میز مخصوص گردشگران عریان شده اند. به گزارش پلیس داچ قصد فرار داشت اما پلیس مانع وی شد.

مدیر بازدید : 899 شنبه 20 دی 1393 نظرات (0)
هشدارهای پی در پی مدیران وزارت بهداشت در خصوص شیوع "ایدز" از طریق رفتارهای جنسی در کشور نشان از این واقعیتی تلخ دارد و باید نگران افزایش موارد ابتلا به این بیماری به خصوص از طریق رفتارهای جنسی پرخطر و کنترل نشده بود.
مدیر بازدید : 123 دوشنبه 15 دی 1393 نظرات (0)

چند ساعتی است که در شبکه های ارتباطی مانند واتس آپ،وایبر و… خبری مبنی بر فوت ناگهانی رضا صادقی خواننده خوش نام و محبوب ایران در حال انتشار می باشد که این خبر اینگونه اعلام شده که رضا صادقی در مسیر کرمان که برای کنسرت خود به این مکان عزیمت کرده بوده در راه سیرجان تصادف و جان خود را از دست داده است .

 

ما به وسیله یکی از نزدیکان به مدیر برنامه های آقای رضا صادقی پیگیر شده و متوجه شدیم این خبر شایعه ای بیش نبوده و کاملا تکذیب میشود .

 

امیدواریم از انتشار این شایعات جلوگیری شود تا نگرانی و اضطراب به مردم عزیز ایران وارد نگردد .

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 552
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 123
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 371
  • بازدید ماه : 371
  • بازدید سال : 5,823
  • بازدید کلی : 288,592