loading...
لاینیها - مرجع آندروید
مدیر بازدید : 74 چهارشنبه 12 شهریور 1393 نظرات (0)

Dolphin Browser یکی از بهترین و کامل ترین مرورگر ها برای گوشی های هوشمند است. برنامه فوق با بیش از ۸۰ میلیون دانلود در سراسر جهان دارای محبوبیت خاصی می باشد. دلفین اولین مرورگر HD با قابلیت های Gesture ،sonar و Add-on ، با سرعت بسیار بالا هنگام بارگذاری صفحات وب می باشد و همچنین کار کردن با آن بسیار آسان است. با استفاده از ویژگی sonar، این مرورگر به صدای شما گوش داده و اجازه می دهد تا جستجو های خود را از طریق گفتار و متن انجام دهید. ویژگی های Gesture نیز به شما امکان می دهد تا جستجو های خود را از طریق دستخط خود انجام دهید. مثلا می توانید حروف یا شکل خاصی را بکشید تا کلمه مرتبط با آن جستجو شود. ضمنا افزونه ها در این مرورگر اندرویدی به شما امکان اضافه کردن قابلیت های بیشتری را می دهد. اضافه شدن قابلیت مخفی سازی پوشه سایت هایی که زیاده بازدید کرده اید، بهبود بخشیدن سرعت برنامه، حل مشکلات نسخه های قبل و برخی موارد دیگر، از ویژگی های جدید این نسخه می باشد. اضافه شدن قابلیت سرعت بالا در بازشدن تنظیمات، بازگشت قابلیت حالت شب ( این قابلیت به صورت یک افزونه قرار گرفته است )، عوض شدن محیط گرافیکی مرورگر، قابلیت تنظیم پیشرفته دانلودها و رفع برخی یاگ ها از دیگر ویژگی های این نسخه می باشد.

مدیر بازدید : 96 چهارشنبه 12 شهریور 1393 نظرات (0)

Chrome Browser یکی از مرورگرهای پرقدرت وپرسرعت حال حاضر می باشد که توسط شرکت گوگل  وارد بازار مرورگرهای وب شده است و اکنون نسخه جدید آن برای گوشی های اندروید روی مارکت قرار گرفته است. اجرای هر Tab در مرورگر Chrome باعث خواهد شد که هر اپلیکیشن در پنجره جعبه شنی مخصوص به خود  در لایه امنیتی باز شود واز دخالت مرورگر در فایل های حساس سیستم جلوگیری شود. حتی فایل های اضافه شونده (Plug-ins) نیز در محیط دیگر حافظه Sand Box بصورت امن اجرا می شوند. در بخش مثبت نگری، گوگل کروم کاملاً کد باز (Open Source) ارائه شده است تا هر متخصص امنیت و کارشناس برنامه نویس بتواند در بهبود برنامه نویسی این مرورگر خود را سهیم کند. گوگل ادعا کرده است که مرورگر جدیدش بسیار سریعتر و قابل‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است. نکته جالبی که در مورد این مرورگر وجود دارد این است که هر برگه (tab) پردازش جدایی از دیگری دارد و در صورت، به مشکل برخوردن یک صفحه، بقیه صفحات جدا گانه بارگذاری می‌شوند و کل مرورگر هنگ نمی‌کند.

مدیر بازدید : 116 چهارشنبه 12 شهریور 1393 نظرات (0)

برنامه Facebook for Android به شما این امکان را می دهد که بوسیله گوشی های اندروید خود بتوانید با سرعت بالاتری به شبکه اجتماعی فیسبوک دسترسی داشته باشید. فیسبوک جزء شبکه های اجتماعی پر طرفدار می باشد که در ایران نیز به شدت طرفدار و کاربر دارد. به همین جهت برنامه ای جهت اتصال به این شبکه اجتماعی توسط فیسبوک برای گوشی های هوشمند اندروید طراحی شده است که البته امکانات قابل توجهی دارد. با استفاده از این برنامه در هر لحظه می توانید با دوستان خود در ارتباط باشید. با این برنامه می توانید از استاتوس های دوستان خود با خبر شوید، استاتوس، متن یا فیلم های خود را به اشتراک بگذارید، با استفاده از اطلاع رسان از نظر دادن دوستان خود در زیر استاتوس ها با خبر شوید، به بازی های انلاین فیسبوک بپردازید و از بسیاری از امکانات دیگر استفاده کنید.

مدیر بازدید : 76 چهارشنبه 12 شهریور 1393 نظرات (0)

Opera Mini browser for Android پرسرعت ترین مرورگر اندروید در جهان می باشد. از نظر سرعت، اپرا جزء یکی از پر سرعت ترین و کارآمد ترین مرورگر برای اندروید است که دارای تنظیمات بسیاری می باشد. از نظر محیط، استفاده از این مرورگر بسیار آسان می باشد و می توانید خیلی راحت و با سرعت بالا آن را اجرا کنید. از نظر صرفه جویی در هزینه، اپرا تا بیش از ۹۰% با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های فشرده سازی، هزینه اینترنت شما را کاهش می دهد. استفاده از تمامی امکانات این برنامه کاملا رایگان می باشد. از ویژگی های این برنامه بالا بودن سرعت نوشتن آدرس سایت و قابلیت ثبت در لیست علاقه مندی ها، باز کردن نامحدود تب و صفحات هوشمند، ترجمه صفحات وب، خواندن آسان و استاندارد صفحه ها و … می باشد.

مدیر بازدید : 99 چهارشنبه 12 شهریور 1393 نظرات (0)

با استفاده از برنامه Lockdown Pro – App Lock به دیگران اجازه ندهید تا به حریم شخصی شما وارد شوند. این برنامه به شما اجازه می دهد تا ایمیل ها، پیامک ها، تصاویر شخصی و … را از چشم دیگران دور نگه دارید. مهم ترین تفاوت این برنامه با سایر برنامه های مشابه، در پشتیبانی از شبکه های اجتماعی می باشد. چرا که برنامه فوق شبکه های اجتماعی که روی گوشی شما نصب شده اند را جزء برنامه های شخصی می داند و از آن ها نیز محافظت می کند.

مدیر بازدید : 120 چهارشنبه 12 شهریور 1393 نظرات (0)

LINE: Free Calls & Messages یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای ارتباطی اندروید می باشد که به شما این امکان را می دهد به صورت رایگان تماس صوتی برقرار کنید و به فرستادن پیامک به صورت نامحدود در ۲۴ ساعت شبانه روز بپردازید. در این نرم افزار هیچ محدودیتی برای استفاده وجود ندارد و با داشتن آن برروی موبایل خود یک صفحه ی اختصاصی داشته باشید و متن ها و عکس های خودتان را با دیگر کاربران جهانی و دوستانتان به اشتراک بگذارید و با دریافت لایک و کامنت از دیگران محیطی دوستانه و جذاب را داشته باشید!

اپلیکیشن LINE در ۴۲ کشور جهان از جمله ژاپن ، تایوان ، اسپانیا ، روسیه ، هنگ کنگ ، تایلند ، سنگاپور ، مالزی ، ماکائو، سوئیس و عربستان سعودی در رده ی اول نرم افزارهای کاربردی رایگان قرار دارد و ۱۰۱ میلیون کاربر آن نشان دهنده ی محبوبیت این برنامه ی بی نظیر است و با وجود فیلتر شدن مسنجرهایی همچون ویچت ؛ لاین می تواند گزینه ی مناسبی برای تمام کاربران باشید.

برخی از امکانات برنامه LINE: Free Calls & Messages اندروید :

* کیفیت صدای بالا در برقراری تماس های صوتی

* ارسال پیام با سرعتی بالا و رایگان بدون هیچ محدودیت

* قابلیت فرستادن اس ام اس های تصویری و عکس های شخصی

* برقراری تماس های صوتی رایگان با کاربران اندروید ، ios و کامپیوتر

* دارا بودن تابع نمایش رسیدن پیام به طرف مقابل

* شامل و دارا بودن انواع شکلک های بسیار زیبا برای بیان احساسات

* درا اب.دن تابع جالب تایم لاین برای باخبر شدن شما از آپدیت صفحه دوستان

اپلیکیشن LINE: Free Calls & Messages به صورت رایگان عرضه شده و ما امروز در لاینی هاجدیدترین نسخه ی آن یعنی ۴٫۶٫۱ را با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v4.6.1:

* بهبود ویژگی های اصلی و رفع مشکلات

مدیر بازدید : 447 چهارشنبه 12 شهریور 1393 نظرات (0)

 

 
 
 

اگه از مسنجر لاین استفاده میکنین حتما مشاهده کردید که بعضی ها با گذاشتن لینکی درخواست اد کردن دوستشون رو دارن که شما با کلیک بر روی اون لینک و انتخاب لاین میتونین طرفو به راحتی اد کنین برای ساخت لینک وارد لاین شده و مسیر زیر را دنبال کنید

 

More - Profile - QR Code این قسمت عکسی رو میبینید به صورت بارکد (درواقع لینک پروفایل شما بصورت بارکد در اومده) که با زدن کلید Option یا گزینه ها و انتخاب Save To Gallery عکس رو ذخیره کنید.

مدیر بازدید : 91 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

مسنجر محبوب WhatsApp Plus+ v5.8.8D

WhatsApp Plus+ ورژن نامحدود برنامه WhatsApp بوده و می توانید تا هر زمان که میخواهید از آن استفاده کنید. با توجه با اینکه از خود برنامه واتس اپ فقط ۱ سال میتوان استفاده کرد و بعد از آن باید برای استفاده از آن پول بپردازید. البته در صورتی که شما ثبت نام را از طریق یک گوشی آیفون انجام دهید اکانت ۵ ساله به شما تعلق می گیرد که بر روی اندروید هم قابل استفاده است.

ویژگی های این نسخه واتس اپ:
- قابلیت ارسال فایل ها بدون محدودیت
- قالبلیت تعویض فونت ، تغییر رنگ ، تغییر اندازه فونت
- قابلیت ارسال عکس با کیفیت اصلی
- دارای تم و دانلودر اختصاصی

تغییرات این نسخه:
- حل مشکل ترجمه زبان اسپانیایی

آموزش نصب:
ابتدا نسخه اصلی برنامه را نصب کرده سپس نسخه پلاس را نصب کنید تا با ارور جعلی بودن برنامه مواجه نشوید.

مدیر بازدید : 71 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

مسنجر محبوب Yahoo! Messenger v1.8.6 + Plug-In 1.6.0

با Yahoo! Messenger همیشه و همه جا اکانت یاهوی خود را آنلاین داشته باشید. این برنامه به شما امکان آنلاین بودن همزمان در گوشی و کامپیوتر را می دهد و پیام ها را در هر کدام که فعال هستید دریافت می کنید. امکان ارسال و دریافت تماس های صوتی و تصویری و همچنین ارسال و دریافت فایل، از امکانات برنامه است. علاوه بر اینها می توانید پیامک های بین المللی نیز دریافت و ارسال کنید. برای اجرای سیستم تماس صوتی و تصویری باید آخرین نسخه پلاگین Yahoo! Messenger Voice and Video را نصب کنید. توجه کنید که تماس تصویری به اندروید ۲٫۳ نیاز دارد.

مدیر بازدید : 92 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

مسنجر محبوب با WhatsApp Messenger v2.11.268

WhatsApp Messenger یکی از بهترین و محبوب ترین مسنجرهای ارسال تصویر، متن و پیام صوتی است که برای سیستم عامل های ویندوز، آیفون و اندروید عرضه شده است. به کمک این برنامه می توانید از هر کجای دنیا که هستید تنها با اتصال به شبکه اینترنت برای دوستان خود پیام صوتی، تصویری و پیامک معمولی در سریعترین زمان ممکن ارسال کنید. این مسنجر هم اکنون دارای بیش از ۱۰ میلیون کاربر می باشد که یکی از پرسرعت ترین مسنجرهای عرضه شده است. برای استفاده از این مسنجر تنها کافی است پس از نصب و اجرا، در مخاطبین خود به دنبال کسانی که از این مسنجر استفاده می کنند رفته و آنهارا به لیست دوستان خود اضافه کنید. از ویژگی های این مسنجر می توان به چت کردن  بصورت گروهی، قابلیت ارسال موقعیت جغرافیایی خود به طرف مقابل، داشتن شکلکهای متنوع و زیبا، امکان ارسال فایل های مختلف، ضبط صدا و ارسال سریع، قابلیت مسدودسازی مخاطب خاص، استفاده ناچیز از اینترنت و محیطی زیبا و کاربرپسند اشاره کرد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 552
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 123
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 364
  • بازدید ماه : 364
  • بازدید سال : 5,816
  • بازدید کلی : 288,585